FANDOM

Twist (z ang. twist-skręcenie) - ziemski kucyk, postać epizodyczna, uczennica.

Razem z Apple Bloom była gładkim boczkiem, czyli kucykiem bez swojego uroczego znaczka, dopóki nie odkryła go w odcinku "Znaczkowa Liga". Przybrał on postać dwóch cukrowych lasek ułożonych w kształt serduszka.

Spis treściEdytuj

 [ukryj] *1 Design

Design[1]Edytuj

Twist dzieli swoje imię z kucykiem generacji pierwszej. Jest trochę wyższa od reszty źrebiąt, ma chudsze nogi, a jej nos jest bardziej "bulwiasty" niż u innych kucyków. Twist wykazuje kilka stereotypowych "kujońskich" cech, np. czerwoną, kręconą grzywę i ogon, bladą sierść, duże okulary, seplenienie oraz dwie cukrowe pałeczki jako znaczek.

Przedstawienie w seriiEdytuj

Twist debiutuje w odcinku "Znaczkowa Liga". Razem z Apple Bloom jest obiektem kpin Diamond Tiary i Silver Spoon, dopóki nie odkrywa, że ​​jej specjalnym talentem jest robienie słodyczy, a na jej boku pojawia się uroczy znaczek. W tym odcinku wydaje się przyjaźnić z Apple Bloom, ale odkąd ta dołączyła do Znaczkowej Ligi, nigdy ich już razem nie widziano.

Twist pojawia się ponownie podczas konkursu talentów, jak również w czasie wycieczki szkolnej po ogrodach Canterlotu ("Konkurs talentów", "Powrót do Harmonii, Część 1").

Pojawia się także w "Znaczkowa Ospa", gdzie razem z Sweetie Belle i Scootaloo zastanawia się co symbolizuje znaczek Apple Bloom i sugeruje, że jest to pączek. Kiedy wszyscy oglądają sztuczki Apple Bloom z hula-hopem, Twist stoi obok pozostałych członkiń Ligi.

Twist pojawia się w tle, w odcinku "Dzień uznania dla rodziny", gdzie jako jedyna (z wyjątkiem Diamond Tiary) wydaje się być zainteresowana historią Filthy Richiego.

Twist pojawia się również w "Dzień Serc i Podków", gdzie wręcza kartkę z okazji Dnia Serc i Podków, swojemu klasowemu koledze - Truffle Shuffle. Później przytulają się nawzajem. W czasie gry "Przypnij serce kucykowi", przez przypadek przypina serce swojej nauczycielce, Cheerilee.

Cytaty:[2]Edytuj

  • Oooo jaki słodki kucyk!
  • Chirille: czy ktoś mi może powiedzieć kiedy pojwiają się nasze znaczki?Twist: Och!! Och!! Och!!(głosi się.)
  • Kiedy jus odkyjemy odkryjemy dlacego jesteśmy wyjątkowe!
  • Ta piosenka jest taka odlotowa!(Skacze.) - Znaczkowa Liga.
  • A moze to racusek? To by było pysnie!! - Znaczkwa Ospa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki