FANDOM

Scootaloopegaz, uczennica, członkini Znaczkowej Ligi. Przyjaciółka Sweetie Belle, Apple Bloom i Babs Seed. Posiada taki sam design co Archer.

Spis treściEdytuj

[ukryj] *1 Osobowość

Osobowość EdytujEdytuj

Scootaloo jest energicznym, młodym pegazem. Lubi uprawiać sport, jeździ na hulajnodze. Jej idolka to Rainbow Dash. Czasem bywa niezdarna. W odcinku Mistrzyni spojrzenia zahacza ligową pelerynką o płot oraz potyka się o kamień podczas biegu. Pokazuje również swoją niezdarność w odcinku Sleepless in Ponyville, kiedy chce się przywitać z Rainbow Dash, potyka się. W tym odcinku ponadto dowiedzieliśmy się, że bardzo boi się strasznych opowieści. Często stara zwrócić na siebie jej uwagę, w odcinku Tajemnicza Wybawicielka pojawia się jako lider Oficjalnego Fanclubu Rainbow Dash. W przeciwieństwie do reszty koleżanek ze Znaczkowej Ligi, nie została jeszcze przedstawiona i nie jest znana nam do końca jej rodzina. Celem Scootaloo, tak jak innych kucyków ze Znaczkowej Ligi, jest odkrycie swojego znaczka. Z tego powodu, razem z przyjaciółkami próbuje sił w różnych dziedzinach, aby odkryć swój wyjątkowy talent.

Wygląd EdytujEdytuj

Scootaloo to młoda o pomarańczowej sierści pegazica, grzywę o kolorze magneta i jasnofioletowych oczach. Nie ma jeszcze swojego uroczego znaczka.

Umiejętności EdytujEdytuj

Używanie skrzydeł EdytujEdytuj

Scootaloo nie umie jeszcze latać, ale jest blisko odkrycia jak się to robi. Mimo to, wykorzystuje swoje skrzydła jako napęd, kiedy jeździ na swoim skuterze. Wykonuje na niej spektakularne sztuczki i triki, co można zobaczyć w odcinku Konkurs talentów. W odcinku One Bad Apple dwukrotnie używa z powodzeniem swoich skrzydeł, pierwszy raz na stacji kolejowej, aby łagodnie wylądować, a drugi raz, gdy dowiaduje się, że Babs przejęła klub Znaczkowej Ligi, wzlatuje na około sekundę.

Taniec EdytujEdytuj

W odcinku "Konkurs talentów" pokazuje swoje umiejętności taneczne. Widać tam, że ma dryg do choreografii.

Sporty ekstremalneEdytujEdytuj

Scootaloo uwielbia ryzykowne i szybkie przejażdżki na swojej hulajnodze, ponadto jest pomysłodawczynią niektórych prób zdobycia znaczka, jak zjeżdżanie na linie, czy skok na spadochronie .

Inne:Scootaloo ma jeszcze wiele umiejętności, ale jej największa umiejętność to jazda na skuterze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki