FANDOM

Diamond Tiara (z ang. diamentowy diadem) — ziemski kucyk, uczennica, córka biznesmena Filthy Richiego. Najlepsza przyjaciółka Silver Spoon.

Pierwszy raz pojawiła się w odcinku "Znaczkowa Liga". Razem z Silver Spoon uczęszcza do tej samej klasy co Apple Bloom, z której często się naśmiewają.

Przedstawienie w seriiEdytuj

W odcinku "Znaczkowa Liga” Tiara zaprasza Apple Bloom i Twist na swoją znaczkową imprezę. To oczywiste, że były one zaproszone, aby inni uczestnicy zabawy mogli wyśmiewać je za ich brak znaczków. Twist udaje się jednak zdobyć jej uroczy znaczek po odkryciu, że jej życiowym talentem jest produkcja słodyczy, ale niestety Apple Bloom już nie.

Na imprezie, Apple Bloom próbuje ukryć brak uroczego znaczka pod obrusem, ale wpada na Diamond Tiarę i Silver Spoon. Twierdzi, że dostała swój znaczek wcześniej, ale nie chce się popisywać i odciągać uwagę od gospodarza, na co Diamond Tiara odpowiada, że wcale jej tak nie zależy na zobaczeniu znaczka Apple Bloom. Kiedy Apple Bloom przygotowuje się do wyjścia, potyka się i przez przypadek odkrywa przed wszystkimi gośćmi swój gładki boczek. Wtedy Diamond Tiara i Silver Spoon wyśmiewają się z niej. W obronie Apple Bloom stają dwa inne gładkie boczki - Scootaloo i Sweetie Belle. Nikt już się wtedy nie śmieje, a Twilight i Applejack wyjaśniają, że brak znaczka daje im wciąż wiele możliwości i radość z odkrywania siebie. Diamond Tiara nie może w to uwierzyć i denerwuje się, że nikt nie zwraca na nią uwagi na jej własnej imprezie stojąc przez reszte odcinka z boku.

Pojawia się ponownie w odcinku "Konkurs talentów", gdzie wraz z Silver Spoon pojawia się na scenie, właśnie na tytułowym konkursie, a także w odcinku "Powrót do Harmonii, Część 1" oraz "Znaczkowa Ospa", gdzie próbuje udowodnić, że uroczy znaczek Apple Bloom jest fałszywy. Kiedy później pyta Cheerilee o możliwość posiadania dwóch znaczków, zostaje posądzona o zazdrość z powodu braku skoczno-pętlowych umiejętności.

Pojawia się również w odcinku "Dzień uznania dla rodziny", u boku swego ojca, Filthy Richiego. Kiedy odwiedza z nim farmę Sweet Apple i zauważa dziwne zachowanie Babci Smith, wmawia Apple Bloom, że to byłby straszny wstyd gdyby jej babcia pojawiła się w szkole na "Dniu Doceniania Rodziny". Mimo wszystko Babcia Smith przychodzi jednak do klasy swojej wnuczki i opowiada wszystkim jak jej rodzina założyła Ponyville. Po opowieści, Apple Bloom dochodzi do wniosku, że gdyby nie jej babcia i Zap Jabłka, ojciec Diamond Tiary nigdy nie zostałby tak bogaty. Pod koniec odcinka, Filthy Rich, wyraźnie wściekły, że jego córka obraziła jego najcenniejszego dostawcę dżemu z Zap Jabłek, zmusza ją do udziału w różnych dziwnych obrzędach praktykowanych na farmie, przez co wprawia ją w złość i zirytowanie.

W odcinku "Sekrety Ponyville", Diamond Tiara zostaje redaktorem naczelnym szkolnej gazetki i wyznacza Znaczkową Ligę do pisania artykułów do kolumny z plotkami. Kiedy Liga chciała zrezygnować, Diamond Tiara zaszantażowała je ich żenującymi zdjęciami. Później jednak, Cheerilee zwalnia Tiarę z posady redaktora i oddaje to stanowisko dotychczasowemu fotografowi, Featherweightowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki