FANDOM

Babs Seedziemski kucyk w szkolnym wieku, pochodzący z Manehattanu. Kuzynka Apple Bloom, Applejack i Big Maca. Jej debiut nastąpił w odcinku "One Bad Apple" trzeciego sezonu. Mówi z Brooklynskim akcentem. Pojawia się ponownie w odcinku "Apple Family Reunion". 

Spis treściEdytuj

[ukryj] *1 Przedstawienie w serii

Przedstawienie w seriiEdytujEdytuj

Po przyjeździe do Ponyville odrzuciła zaproszenie do Znaczkowej Ligi i dołączyła do Diamond Tiary oraz Silver Spoon. Razem z nowymi koleżankami, od początku pobytu w mieście uprzykrzała życie członkiniom Znaczkowej Ligi. Zrozpaczone Apple Bloom, Sweetie Belle i Scootaloo obmyślały plan zemsty, jednak gdy zaczęły wcielać swój plan w życie, dowiedziały się, że Babs do niedawna była prześladowana, ponieważ nie miała jeszcze swojego znaczka. Pod wpływem historii, klaczki zmieniły zdanie i postanowiły uratować swą dręczycielkę od kolejnego strasznego upokorzenia. Wdzięczna Babs dołączyła do Znaczkowej Ligi, zerwała sojusz z Diamond TiarąSilver Spoon oraz obiecała stworzenie oddziału Ligi znaczkowej w Manehattanie. Stała się miła i przyjazna.

Podczas odcinka "Apple Family Reunion" Babs, ku uciesze Apple Bloom, przybyła na zjazd rodzinny. Miała kuzynce wiele do opowiedzenia, min. o nowej szkole, ale Applejack zachęciła je do wzięcia udziału w wyścigu. Nie były z tego szczególnie zadowolone, ponieważ musiały przebiec kilka mil ze złączonymi kopytami. W trakcie piosenki Raise This Barn widzimy Babs Seed heblującą drewno wspólnie z Apple Bloom.

CiekawostkiEdytujEdytuj

  • W piosence Raise This Barn widzimy jak Babs Seed ma czerwone oczy zamiast zielonych. Później znowu ma normalne oczy.

GaleriaEdytujEdytuj

[1] Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki