FANDOM

Apple Bloom — ( z ang. "apple" jabłko oraz "bloom" kwitnąć, rozkwit ) jest ziemskim kucykiem, który uczęszcza do szkoły w Ponyville. Jest młodszą siostrą Big Macintosh'a i Applejack oraz wnuczką Babci Smith, a także kuzynką Babs Seed. Wraz ze Sweetie Belle i Scootaloo założyły Znaczkową Ligę. Razem z najbliższą rodziną mieszka na farmie Sweet Apple w pobliżu Ponyville. Nie ma jeszcze swojego znaczka. Była jedynym nazwanym kucykiem w wieku szkolnym do odcinka "Chwalipięta".

Galeria postaci 

[1]Edytuj

Dodaj   Podziel sięObserwowane Losowa strona Ostatnie zmiany=Apple Bloom=

Edytuj Dyskusja0530stron na tej wiki Apple BloomCzłonkini Ligi Znaczkowej [2]Ziemski kucyk'Klacz

Zajęcia
  • Uczennica
  • Próby zdobycia słodkiego znaczka
Głos

Galeria postaciApple Bloom — ( z ang. "apple" jabłko oraz "bloom" kwitnąć, rozkwit ) jest ziemskim kucykiem, który uczęszcza do szkoły w Ponyville. Jest młodszą siostrą Big Macintosh'a i Applejack oraz wnuczką Babci Smith, a także kuzynką Babs Seed. Wraz ze Sweetie Belle i Scootaloo założyły Znaczkową Ligę. Razem z najbliższą rodziną mieszka na farmie Sweet Apple w pobliżu Ponyville. Nie ma jeszcze swojego znaczka. Była jedynym nazwanym kucykiem w wieku szkolnym do odcinka "Chwalipięta".

Spis treściEdytuj

[ukryj] *1 Powstawanie

PowstawanieEdytujEdytuj

[3]Początkowy szkic Apple BloomDodany przez Rinbow DayApple Bloom została zaprojektowana przez Lauren Faust w 2008 roku. Początkowo została nazwana Appleseed, jednak nazwa zbiegała się z prawami autorskimi, co doprowadziło do jej obecnej nazwy.[1] Skrypt serialu opisuje Apple Bloom jako siedmiolatkę i daje jej opis: "Apple Bloom jest jak 'każda dziewczyna'. Powinna brzmieć autentycznie jak dziecko. Jest lekko porywcza, ale nie zachowuje się jak chłopczyca: ona potrzebuje energii i obecności." Jest żółtym kucykiem z amarantowymi (lekko zaróżowionymi) włosami, różową kokardą i oczami w kolorze gumiguty (złoto-pomarańczowe).

W oryginalnej wersji głosu użycza jej Michelle Creber, która podkłada także śpiew Sweetie Belle.

WyglądEdytujEdytuj

Apple Bloom jest młodą klaczką, ziemskim kucykiem z jasnożółtą sierścią i grzywą w kolorze czerwonym. Ma taki sam wzrost co jej rówieśniczki. Nosi dużą, różową kokardkę. Jej oczy są koloru pomarańczowego.

OsobowośćEdytujEdytuj

[4]Odmówisz jej?Dodany przez Toralei stripe kotołaczkaApple Bloom pierwszy raz pojawia się w odcinku Przyjaźń to magia - Część 1, gdzie z całą rodziną wita się z Twilight Sparkle. Gdy jednak jednorożec odmawia zostania u nich, Apple Bloom robi słodkie oczka, które w końcu przekonują Twilight by u nich została coś przekąsić. Pod koniec odcinka gdy Księżycowa Czarownica zostaje pokonana i w końcu po banicji widzimy prawdziwą Księżniczkę Lunę, razem z siostrą, lecą do Ponyville, by przywitać ich mieszkańców i wtedy Apple Bloom tańczy razem ze Sweetie Belle i Scootaloo.

OdwagaEdytujEdytuj

[5]Przepraszam Applejack, ale teraz to ja jestem dużą siostrąDodany przez LoveFluttershyW odcinku "Końska plotka", jej siostra ukryła się z nią w Cukrowym Kąciku przed Zecorą, ponieważ wszystkie kucyki uważają, że Zecora uważana jest za złą czarownice. Jednak Apple Bloom z przekonaniem stwierdza, że się jej nie boi i nie potrzebuje ochrony Applejack. Kiedy Twilight próbuje wszystkich przekonać, żeby z nią porozmiawiać tylko młoda klaczka się z nią zgadza. Apple Bloom by udowodnić, że zła czarownica jest dobra, wymyka się z Cukrowego Kącika i idzie za Zecorą.

W końcu główna szóstka zorientowała się, że nie ma z nimi Apple Bloom. Mają podejrzenia, że klaczka poszła za Zecorą. Gdy okazuje się, że główna szósta została przeklęta, Apple Bloom sądzi, że to jej wina, więc idzie do lasu, aby znalezć Zecorę i zdjąć klątwę. Potem kiedy zmniejszona Applejack każe jej się wrócić, Apple Bloom, z radością oznajmia jej, że to ona jest teraz dużą siostrą i zostawia AJ na drzewie. [6]Apple Bloom z siostrąDodany przez Rani19xxW końcu gdy kucyki przychodzą do Zecory, zauważają, że klaczka zaprzyjazniła się z Zecorą. Na początku myślały, że chce ją zjeść, ale przeprosiły za to.

Mimo tego, że Apple Bloom jest czasami buntownicza przeciwko swojej siostrze, jest blisko z nią, często i z chęcią pomaga jej na farmie.

Jako członkini Znaczkowej LigiEdytujEdytuj

[7]Jak można sądzić, że takie aniołki zrobią coś złego?Dodany przez FretkoidApple Bloom razem ze swoimi przyjaciółkami próbują zdobyć w końcu swoje znaczki. Zawsze wymyślają na to nowe sposoby. W odcinku "Konkurs talentów", chcą zdobyć znaczki za śpiew, choreografie i taniec. Wiedząc, że Sweetie Belle pięknie śpiewa, to piosenkę śpiewa Scootaloo, Apple Bloom próbuje tańczyć, wykorzystując do tego kung-fu, natomiast Sweetie Belle próbuje szyć stroje jak jej siostra i malować tło na scenę, w czym dobra jest Apple Bloom. Niestety na występie udało im się nawet zniszczyć własną scenę, tło, a występ wyszedł fatalnie. Mimo tego zajęły 3 miejsce. W odcinku "Mistrzyni spojrzenia", nocują u Fluttershy. Przez ich wybryki, z domku pegaza ucieka kura. Natomiast w odcinku "Dzień Serc i Podków" próbują znaleźć kandydata dla pani Cheerilee. Wybór padł na Big Macintosh'a, brata Apple Bloom. Kucyki zaprosiły parę na romantyczny piknik. Niestety, owa dwójka, wbrew zamierzeniom Ligi, nic do siebie nie czuła. Klaczki nie dały za wygraną i podały im miłosny eliksir, wykonany według opisu w książce od Twilight. Niestety, po podaniu mikstury, zaklęcie nie zdziałało według ich planu. Okazał się jednak miłosną trucizną, a Cheerilee i Big Macintosh zakochali się w sobie tak mocno, że nie mogli wytrzymać bez siebie ani jednej chwili. Członkinie Ligi zdały sobie sprawę jak nabroiły i próbowały jakoś przywrócić ich do normalnego stanu. Okazało się, że aby odczarować zakochanych, wystarczy rozdzielić ich na okres jednej godziny. Znaczkowa Liga podjęła ciężkie wyzwanie. Po tym wszystkim Cheerilee i Big Macintosh zostali przyjaciółmi.

Próby zdobycia znaczkaEdytujEdytuj

[8]Prosze Twilight!Dodany przez Rani19xxApple Bloom zaczyna próby zdobycia swojego znaczka od odcinka Znaczkowa Liga, wraz ze Sweetie Belle i Scootaloo. Jest to temat w odcinkach Mistrzyni spojrzenia, Konkurs talentów, Z kronik Znaczkowej Ligi i Znaczkowa Ospa. Apple Bloom jest bardzo nachalna, by zdobyć swój znaczek. Przekonuje Twilight Sparkle by ta wyczarowała jej znaczek. Jest agresywna, gdy chce by kucyk kupił od niej jabłka. Na początku serialu Apple Bloom i jej dawna przyjaciółka Twist są nazywane "pustymi boczkami" przez Diamont Tiar'ę i Silver Spoon. Potem zapraszają je na imprezę. Rainbow Dash pomaga jej zdobyć znaczek po przez różne sporty. Gdy okazuje się, że Twist ma już swój znaczek, klaczka zaprzyjaznia się z innymi kucykami, które nie mają znaczków. Są nimi Sweetie Belle i Scootaloo. Zakładają klub "Ligi Znaczkowej

[9]Efekty ospy znaczkowejDodany przez Toralei stripe kotołaczkaApple Bloom namawia Zecorę, by ta zrobiła dla niej eliksir dzięki któremu pojawi jej się znaczek. Ta jednak się nie zgadza i gdy wychodzi, Apple Bloom sama sobie go przygotowała bez wiedzy Zecory. Wszystko wydawało się, że jest dobrze do czasu gdy na sierści Apple Bloom zaczynały pojawiać się kolejne znaczki. Okazało się, że klaczka zachorowała na Znaczkową Ospę. Zecora powraca do Ponyville, w szukaniu rośliny do eliksiru. Gdy Apple Bloom dostaje kwiat prawdy, przyznaje się, że to ona zużyła jej roślinę by zrobić eliksir. Wtedy w ziemi wyrasta roślina, która jest odtrutką i natychmiast Bloom ją zjada.

Podczas wydarzeń w odcinku Sekrety Ponyville, pokazuje, że ma świetne pomysły na artykuły. Niestety nie podobają się one Diamond Tiarze. Każe ona natomiast szukać plotek na temat kucyków. Znaczkowa Liga z niechęcią to wykonuje pod nazwą „Gubby Gums", by nikt się nie dowiedział, że to one. Kucyki w Ponyville zaczynają się burzyć, ponieważ klaczki pokazują w gazecie ich sekrety. W SPA, Twilight czyta co dziewczynki napisały w gazecie:

  • Applejack która śpi podczas pracy,
  • Big Macintoshu z przytulanką,
  • Twilight Sparkle która rzekomo była snobem,
  • Fluttershy która ma przedłużony ogon,
  • Pinkie Pie która traci kontrolę podczas imprez,
  • Rzekomym rozwodzie Państwa Cake,
  • Rainbow Dash robiącej sobię Kopytocure,
  • Księżniczce Celestii która się obżera,
  • Ujawniają pamiętnik Rarity,
  • Burmistrzyni, która farbuje sobie włosy.

[10]"Tak" i "Nie"Dodany przez Rani19xxGdy klaczki chcą skończyć z tym, Diamond Tiara, szantażuje je, że pokaże wszystkim ich prywatne zdjęcia.

Apple Bloom, Sweetie Belle i Scootaloo potrzebują rady, lecz gdy idą do Rainbow Dash, ona popycha pod nie chmurę oraz kopie ją aby spadł na nie deszcz. Potem udają się do Fluttershy lecz drzwi otwiera im Angel, który na ich widok zamyka je z hukiem. Następnie udają się do Twilight jednak drogę odcina im pole siłowe. Potem rozmawiają z Applejack oraz Big Macintoshem. W tej rozmowie charakterystyczne jest to, że Applejack odpowiada tylko „Tak” oraz „Nie” a Big Mac wygłasza przemowę oraz każe się im wynosić. Dziewczyny zasmucone sytuacją dają Tiarze nowy artykuł do gazetki lecz ona nie zwraca na niego uwagi i każe go natychmiast drukować. Okazuje się, że dziewczyny ogłosiły w swoim artykule, że bardzo przepraszają oraz nie będą już pracować dla gazetki. Mieszkańcy Ponyville wybaczyły im, a Diamond Tiar'a straciła stanowisko redaktora naczelnego.

UmiejętnościEdytujEdytuj

Dekorowanie WnętrzEdytujEdytuj

[11]Pomalowany domek przez Apple BloomDodany przez Rani19xxApple Bloom potrafi pięknie dekorować, odnawiać i przystrajać; swój talent pokazuje w odcinku Konkurs talentów odnawiając całkowicie siedzibę Znaczkowej Ligii.

Pomoc na farmieEdytujEdytuj

Apple Bloom jest bardzo pomocna na farmie. Zbiera jabłka razem z siostrą i bratem, wyciska winogron oraz pasie i zagania owce. Zostaje to pokazane w odcinku Too Many Pinkie Pies.

TaniecEdytujEdytuj

Apple Bloom bardzo lubi kung-fu, lecz taniec jej nie wychodzi. Cały czas wywraca się tańcząc oraz potrzebuje pomocy Scootaloo przy robieniu obrotów.

CiekawostkiEdytujEdytuj

  • Posiada taki sam kolor oczu co jej Babcia.
  • W odcinku The Crystal Empire prawdopodobnie pojawia się jej kopia jako kryształowy kucyk. Dodatkowo posiada ona znaczek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki